Rankdarbiai » Kompiuterinė grafika
Katinų „Papyvesio“ kaimo turizmo sodyboje ėmė ir nutiko tai, ko beveik niekas nebuvo laukęs ar apie tai galvojęs – čia paviešėjimui apsilankė itin religinga moteris, Vida Lajūnienė su savo vyru Žydrūnu iš Kupiškio miesto. Taip, tai ta pati religinė fanatikė, su kuria kadaise, prieš 10 metų artimai draugavo nyciečių Katinų šeimos globotinis Tukas Nykštukas, paskui buvo tos Vidos jis paliktas ir gyliai įskaudintas. Pačius kaimo turizmo sodybos prižiūrėtojus šioji atvykėlių porelė iškart stipriai nustebino savo pačių kitoniškumu ir religingumu: maldos prieš ir po valgio, nuolatinės kalbos tarpusavyje apie Dievą. Vida neslėpė ir atvirai prisipažino, kad po savo išsiskyrimo su anuo Tuku, ji ilgai dar visa tryško neapykanta ir pyko ant jo, kol galiausiai ji bažnyčios aplinkoje susipažino su savo dabartiniu vyru Žydrūnu, už jo ištekėjo ir jis užpildė jos gyvenimą laime. Dėl savo pamaldaus gyvenimo būdo, aplinkinių vadinama „davatka“, Vida nesigina šio epiteto ir sako visada ieškojusi vyro pagal save. Jai pasisekė – sutiktasis irgi yra labai religingas, abu propaguoja Santuokinį susilaikymą ir džiaugiasi, kad net ir būdami Santuokoje toliau gali tarnauti Dievui. Tačiau sodybos prižiūrėtojui Raudonakiui Lakišiui atrodo, kad tokie, vien tikėjimu grindžiami artimi santykiai, gali būti keisti. Kai davatka su vyru nuėjo iki Pyvesos upės, norėdami čia pasimaudyti, vyras slapčia nusekė jiems iš paskos. Gal ir negražu taip elgtis, bet jį mintyse taip suėmė noras juoktis iš šių svečių, kai pamatė, kad Vida yra apsirengusi tokį labai „senovinį“ ir konservatyvų savo maudymosi kostiumėlį, vis bijojo, dairėsi, kad kas svetimas jos nepamatytų nuogos. Tai ji gal dar gėdijasi ir savo kūno, savo nuogumo? Raudonakiui nesuprantamas toks šios moters gėdijimasis, tai negi tas jos toks elgesys irgi yra sąlygotas jos pačios vidinių dogmų? Atsakymo prižiūrėtojas nežino. 2021 m. rugpjūčio 14 d.